Thursday, March 11, 2010

Adakah Sudah Datang Seru???

Yesterday ada org datang jual tudung kat ofis..tudung yg segera tu..saya kurang berminat tudung style tu. Bila tgk org lain pakai cun saja pun, tapi kenapa bila saya pakai rasa mcm x kena ja dgn saya. Tapi dlm byk2 tudung ada la tersesat shawl 3 helai...Saya terus borong ketiga-tiganya with total price of RM25... Biasa diaorg jual sehelai dlm RM10 -RM15... Saya lebih gemar pakai selendang or skrg ni org panggil tudung Yuna. Biarlah susah payah sikit nak lilit melilit tapi entah kenapa minat saya ke situ. Bahkan telah berangan bila masuk keja dgn gomen nak pakai selendang mcm ni pegi office!! Adakah saya punya time begitu cukup nak lilit2 selendang ni? Sekarang free hair pun blh x sempat sikat rambut, harap sikat dalam kereta itupun kalau teringat.


Kau tengok ada org syok sendiri snap pic sorg2 dlm bilik kat umah... Hahah.. Annoying betul kan.

Anda boleh hubungi saya untuk model tudung butik anda.. :)

Tamak x tamak saya beli 3 helai... Akan dibeli lagi untuk koleksi... Bila la nak pakai...








9 comments:

d u r a said...

ok la tu..buat koleksi dulu nnt bila dah betul2 dtg seruan, senang. tak payah kalut2 beli dah :)

aku pon actually suka lilit2 punya type tapi pagi2 takdan. nak pakai bedak pon takdan let alone nak lilit tudung. tu yg terpaksa pakai tudung segera tu.senang :D

ietafakyra said...

wah! cumil jugaaa nih... aku pun tk reti pakai, tp kekadang aku belasah jugak! hahahaa... semoga sampai serunya nanti puan eza yer. AMIN.

Anonymous said...

hurm..eza..toi cm durra ckp..wt collection dulu..kalo dah ada manyak2 collectionss..mesti cm teruja nk m'gayakan tudung tu..tp ang pakai tudung tu sweet laa..:)

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

dura: shawl yg aku beli ni kain dia senang sangat pakai, x licin. pecaya x pecaya aku try pakai ni sat ja..x sampai 5 min pun, maybe sbb kain dia x licin kot.

ieta: hang mmg aku tau jenis yg simple. pakai tudung yg ringkas2, bandana pun leh buat jadi tudung :). mmg khas utk yg kaki lasak mcm hang. aku pun teringin gak nak menggayakan tudung yg hang pakai nanti. ala2 scarf tu.

anon@ude: buat masa ni aku pakai balik umah mertua, sampai simpang nak masuk kg dan2 sarung tudung.hehe..baik x..mmg ada niat nak pakai, tapi aku x buat la alasan migrain mcm hang tu if aku x nak pakai. hahaha..aku pakai tudung nampak cam budak baik kan..kan..kan..

aramis2177 said...

waaa...cantek2 shawls tuh....xpa dik..yg penting nawaitu dh ada.....nanti sampai laa seru tuh....xto plak la ni org panggil tu tudung yuna....sini mmg laa pesyen pakai gitu....kalau tau cara lilit tuh senang jaa...xyah pin apa pun.....cuma kak farah suka pakai hat sarung teruih tu sebab raisha suka nau tarik tudung.....tau2 ja tgh jalan habis nampak rambut kalau pakai hat lilit nih.....

Anonymous said...

wahhh..comei comei..ala-ala wardina gitu:p

Naddiea said...

eza,sumpah aku habaq hang nampak sooooo sweet n motherly bila pakai tudung.x kira la tudung set apa pun asalkan menutup aurat.aku ada banyak koleksi shawl sbb aku suka pakai shawl.buleh suka hati pakai cemana pun.tp sejak2 aku makin menembam ni aku dh jarang pakai sbb nampak aku lagi dasat mbam mbam nya.hiihii..apa2 pun semoga hang cepat2 pakai tudung kay.x rugi pun.x payah nk tggu dpt reja gomen baru nk pakai okeh.take care!!

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

K farah: nmpaknya k farah sudah lama x balik ke msia nih. tudung ni kan lama dah.dulu panggil tudung wardina la no ja panggil tudung yuna. kalau ada anak kecik mmg payah nak melaram kan. nway suka ka ayat k farah "raisha suka nau tarik tudung". suka perkataan nau tu..gelihatiku membacanya.

anon: TQVM

shepah: ya,,baru aku teringat hang mmg suka pakai shawl..wah nampaknya byk kwn2 bagi semangat kat aku nih.toce toce.. aku akan pakai juga satu hari nnti, berperingkat2 juga la nak pakai pun tapi aku x dak la berperingkat2 ikut dato' siti ya.

✿bieyra dhamira✿ said...

kak..comel la pakai tudung...
dari opinion sy an..tudung ngn free hair...
muka kak lg cun pakai tudung..hehe..seyez!!!
sy pun xreti nk pakai tudung cegitu..

Post a Comment